Wednesday, 20 May 2015

Filled Under:

Restoran Aneh Ini Tawarkan Pelukan Mesra Untuk Para Pengunjung.


 Menawarkan makanan dan kemesraan merupakan dua perkara yang wajar ditawarkan oleh sebuah restoran. Namun, restoran di Albuquerque yakni Team 's Place justru menawarkan hal lain yang sangat unik dan berbeza dari yang lain.

Team Harris sebagai pemilik restoran tersebut akan memberikan pelukan hangat kepada semua pelanggan yang sudah selesai makan. Ini tentunya membuat suasana di restoran menjadi sangat hangat dan kekeluargaan. Bahkan, Team 's Place disebut sebagai restoran paling ramah sedunia.

Rupanya kebiasaan unik itu telah bermula sejak tahun 2010. Pasukan diketahui sudah memberikan kira-kira 19 ribu pelukan dalam lima tahun terakhir. Ia mengira mereka dengan menggunakan sebuah pengira khusus yang disebut sebagai Hug Counter.




Pelukan hangat tersebut juga menjadi salah satu dalam menu restoran ini. Di dalamnya disebutkan bahawa pelukan
Team bebas dari kalori, rasa bersalah dan meningkatkan kualiti hidup. Pelukannya memang istimewa mengingat kerana dirinya merupakan seorang pengidap Down Syndrome.

"Aku suka memberikan pelukan pada pelanggan kerana aku ingin mereka merasa nyaman dan berhubung dengan rakan-rakan mereka," terangnya. "Pasukan mempunyai kualiti unik yang membuatnya dapat merasa bahagia setiap hari," tambah ibu Tim, Jeanne.

Ia mendedikasikan semua kejayaan yang diraihnya pada usia muda kepada ayahnya. "Dia adalah pahlawan dan inspirasiku. Aku sangat mencintai ayah saya," katanya. Ada yang ingin berkunjung ke premisnya untuk mendapatkan pelukan percuma?




0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs