Tuesday 20 October 2015

Filled Under:

Wanita Ini Berusia 70 Tahun Tapi Masih Dara Lagi.


Nenek ini BERUSIA 70 tahun ini ia masih perawan walaupun usianya 70 tahun. Pam Shaw, 70 tahun, wanita bekas penari kabaret dengan nama panggung "The Sexational pam", mengatakan bahawa dirinya masih perawan, kerana percaya dengan perkahwinan, dan tidak ingin kehilangan keperawanan sebelum berkahwin. Sampai saat ini belum menemui lelaki yang sesuai, walaupun dulu sudah hampir saja berkahwin.

 Wanita 70 Tahun Perawan Masih "Pada tahun 1976 aku dilamar oleh pekerja pengeboran minyak di Blackpool. Aku bilang iya tapi kemudian putus ketika sadar aku tidak senang dengannya," ujarnya.

Pam yang pernah sepanggung dengan Tom Jones dan Engelbert Humperdinck, mengenakan kostum yang menggoda ketika menari mengatakan, banyak lelaki yang mendekati pada waktu muda.




"Para lelaki melihat pakaian yang kukenakan dan berfikir aku murahan. Tetapi aku belum pernah benar-benar intim dengan seorang lelaki, hanya cium-cium sedikit. Aku punya nama panggung yang sexy dan berpakaian sexy tapi semua itu untuk pekerjaan," katanya.

Kini, Pam menyatakan siap melepas keperawannya. Berkahwin mahupun tidur dengan lelaki. "Walaupun demikian, standard-ku masih tinggi. Saya berharap mendapat seorang jutawan yang tinggi, berkulit gelap dan kacak," harap Pam.


Pam berasal dari Wigan, Greater Manchester, tinggal bersama ibunya, Lillian. Ibunya meninggal pada 1995 di usia 97 tahun.

"Aku mungkin 70 tahun tapi aku muda di hati. Orang-orang tidak percaya ketika aku memberi tahu usiaku." Tambahnya, "Menurutku, aku kelihatan luar biasa, mungkin kerana aku belum pernah berkahwin atau mempunyai anak. Aku periang dan mempunyai banyak tenaga," katanya.




0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers