Thursday, 12 November 2015

Filled Under:

Inikah Kemunculan Hantu Lelaki Tenggelam yang Dirakam Kamera?


Hantu seorang lelaki tenggelam setelah tertangkap kamera berjalan melalui terowong ketika kenderaan yang melintas kelihatan menembusi dirinya. Benarkah perkara itu boleh terjadi?

Perkara itulah yang dilaporkan pemandu lori jarak jauh George Furst, rakan Stephen Smyth yang mengambil foto hantu tersebut semasa mereka memandu  di terowong di Cork, Ireland. Ketika mereka memeriksa foto itu, mereka melihat apa yang mereka yakini adalah Downton Abbey.

Dia adalah seorang lelaki yang menemui mati di kawasan tersebut. "Apabila kami mengamati gambar, Stephen tiba-tiba berkata 'Apa itu?'," kata George.




"Aku tidak boleh percaya pada mataku, gambar itu kelihatan seperti seorang lelaki tua mengenakan mantel bulu tua berjalan menyusuri jalan ke dalam terowong," katanya lagi. "Apa yang begitu menarik adalah bahawa itu adalah jalan yang sibuk dan dia tidak melihat ke belakang atau memperhatikan salah satu kereta."

George juga menambah dia menerobos tubuh yang baru saja dipotret tersebut. George yakin bahawa hantu itu tidak tinggal di terowong tersebut kerana terowong itu masih baru dibina.

"Tapi tunel itu dialiri air dari Sungai Lee jadi saya menganggap ia mungkin saja seseorang yang tenggelam di sana," tambahnya. "Dia kelihatan seperti kepala pelayan menurut saya, mungkin dari tempoh Downton Abbey, seolah-olah dia jalan-jalan dari rumah bangsawan terdekat lalu tenggelam di sungai."







0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs