Wednesday, 18 November 2015

Filled Under:

Seram, Boneka Ini Bakal Berjalan Sendiri Ketika Dipimpin Tangannya.

  
Sebuah anak patung bersaiz kanak-kanak kecil membuat netter ketakutan ketika dirakam dalam sebuah video. Sebabnya dalam video tersebut, kelihatan si boneka berjalan sendiri saat dipegang tangannya.

Video yang telah dimuat naik di YouTube dua tahun lalu itu baru-baru ini kembali jadi pemberitaan hangat. Menurut Mirror, video itu mendapat banyak penonton dan perhatian dari netter baru-baru ini.




Seperti yang dapat dilihat dalam gambar, foto kanak-kanak kecil itu tampil menyeramkan dengan mata hitam besar. Video yang diambil di Saltillo, Mexico, ini juga memperlihatkan gadis itu boleh berjalan ketika tangannya di sentuh.

Anak patung itu sendiri khabarnya telah dimiliki selama 40 tahun. Namun menurut Excelsior tersebut sebenarnya adalah boneka yang dihasilkan pada tahun 70-an dan 80-an yang dipanggil Lily Lady. Fungsinya adalah untuk membantu anak kecil berjalan.

"Saya dengar ini adalah boneka tua yang mempunyai mekanisme kaki berjalan jika anda memegangnya dengan tangan," terang netter. "Ini mungkin kelihatan seperti anak patung yang berjalan dengan sendirinya, tetapi jika anda melihat dengan hati-hati, wanita itu yang menggerakkannya."Jom saksikan video berikut ini:








1 comments:

Followers

networkblogs