Sunday, 21 August 2016

Filled Under:

Setelah Masuk Keranda Nenek Berusia 101 Tahun Kembali Bernyawa.


Nenek tua yang berumur 101 tahun ini hidup lagi dari kematian setelah ia dimasukan ke dalam keranda kejadian ini membuat keluarga dan orang yang menghadiri pengebumian menjadi heboh dan terkejut.

Nenek tua asal China yang bernama Peng Xiuhua asal kota Lianjiang sudah dinyatakan mati sejak dua hari yang lali. Peng Xiuhua sudah terbaring tidak bernafas ditempat tidurnya sejak 2 hari yang lalu anaknya yang mengetahui ibunya telah meninggal kemudian mengumpulkan keluarganya untuk melakukan upacara pegebumian terhadap Peng Xiuhua.




 Nah ada kejadian unik dan aneh ketika prose pengebumian bermula setelah mayat Peng Xiuhua telah dimandikan dan telah dimasukan dalam keranda tiba tiba Peng Xiuhua hidup lagi dan membuka matanya untuk melihat dunia lagi setelah tidur mati sementara.

Keluarga dan orang orang kampung yang menghadiri acara pengebumian ini terkejut atas peristiwa mayat hidup lagi ini sebahagian orang ada yang takut dan sebahagian lagi merasagembira kerana nenek Peng Xiuhua tidak jadi mati.




Untuk menyambut kembalinya nenk Peng Xiuhua keluarga dan penduduk kampung kemudian mengadakan pesta dengan menggunakan makanan yang digunakan untuk acara kematian nenek Peng Xiuhua.




0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs