Sunday, 21 August 2016

Filled Under:

Video.15 Tahun Lelaki Pelik Ini Makan Kalajengking.


 Memakan haiwan berbahaya seperti kalajengking yang dimasak sudah tidak asing lagi di dunia ini. Namun bagaimana jika ada seseorang yang memakan kala jengking hidup selama bertahun-tahun?
 Petani asal Iraq mengaku setiap harinya memakan kalajengking hidup-hidup setiap hari. Walaupun dia mengaku ketagih!


Kebiasaan aneh yang dilakukan Ismail Jasim Mohammed ini telah dilakukan selama 15 tahun. Petani yang tinggal di Samara itu mengaku pernah merasa tidak sedap badan selama tiga hari dan tidak memakan kala jengking.

 Petani 34 tahun itu sekurang-kurangnya mengambil satu kala jengking hidup dalam sehari.



Kebiasaan anehnya dia tak lepas kerana dia sering digigit oleh makhluk berbahaya. "Saya sudah alah kerana sering disengat, kerana itu saya memutuskan untuk memakannya saja," katanya seperti disiarkan Nydailynews dan selepas makan kala jengking selama 15 tahun, Mohammed berkata pada NBCNews. com dia sekarang dalam ketagihan. Dia mendapat merasakan gejala aneh jika tidak mengambil kala jengking dalam sehari.


Mohammed menambah bahawa dirinya sudah disengat haiwan berbahaya tersebut berkali-kali di mulut. "Saya telah membangunkan imuniti terhadap racun kala jengking," katanya dengan selamba.Jom saksikan video berikut ini:








0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs