Monday, 3 October 2016

Filled Under:

Air Mata Lelaki Ini Pelik Ketika Menangis.


 Seorang lelaki di Brazil selama dua hari menangis keluar air mata bersama Dakwat kerana kedua biji matanya di tatu , dakwat yang ada dimata membuat lelaki ini harus mengeluarkan air mata yang bercampur dengan dakwatTato .

 Tatu tubuh sudah sering dilakukan banyak orang rasanya pun sangat sakit, namun apa rasanya jika biji mata yang sangat sensitif ditato pasti rasa sakitanya sangat luar biasa. Lelaki Brazil bernama Rodrigo Fernando yang hampir seluruh tubuhnya dipenuhi tatu ini ternyata juga menginginkan dua buah biji matanya di tatu juga agar seluruh tubuhnya ada tatu tanpa terkecuali bahagian mata .

 Proses pentatoan yang dilakukan di biji mata Rodrigo Fernando dibantu oleh  doktor mata, prosesnya dengan cara memasukan beberapa  dakwat tato kebahagian sclera , iaitu lapisan pelindung di luar mata. Proses memasukan dakwat ke biji mata sendiri sebenarya tidak selamat sebab boleh saja membuat jangkitan dan yang mengakibatkan kebutaan sehinga harus benar benar orang yang profesional  dalam melakukan ini untuk proses tatu mata . 

Rodrigo Fernando sendiri mengaku selama dua hari ia menangis air mata dakwat sebab air matanya bercampur dengan dakwat  tato . Namun kini kedua mata Rodrigo Fernando sudah penuh dengan tatu dan berubah menjadi sangat gelap oleh dakwat tato .








0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs