Monday 10 October 2016

Filled Under:

Gempar, Susuk Tubuh Alien Muncul di Taiwan.Video.


Sebuah kejadian yang menggemparkan berlaku di Taiwan. Beredar sebuah foto yang seakan alien setinggi 2.5 meter. Menurut pengakuan penduduk, penampakan itu terlihat di dekat Tasik Jaiming, bandar Taitung, Taiwan.

Daripada sejumlah foto yang beredar penampakan mahkluk itu kelihatan sangat besar, bertubuh telus dan mempunyai tangan yang berselaput. Meskipun kebenarannya masih belum dipastikan, foto tersebut dianggap menyerupai tubuh alien CenOS yang disebutkan dalam buku berjudul "Hands".

Buku yang didakwa memuatkan laporan fakta kenalan dengan alien itu menyebutkan jika CenOS adalah mahkluk yang dari sistem bintang Proxima Centauri tempat planet Proxima B. Proxima B sendiri adalah planet yang khabarnya menyokong kehidupan dan berjarak empat tahun cahaya.

Alien CenOS disebut-sebut lima kali lebih kuat daripada manusia. Ia juga mempunyai banyak jantung, berpori-pori besar dan mempunyai dua kelamin. Alien ini dikhabarkan tidak boleh terkena penyakit, tidak perlu tidur dan boleh bertahan hidup hingga 120 tahun.

Khabarnya, CenOs telah beberapa kali muncul di Bumi, antara lain semasa Perang Dunia II dan tahun 2012 lalu di China. Sebahagian masyarakatpun meyakini jika penampakan di Taiwan baru-baru ini benar adalah CenOS. Selain itu ada penduduk Taitung mempunyai kepercayaan jika tasik Jaiming adalah pintu masuk ke pangkalan alien di bawah tanah.Jom saksikan foto2 menarik dibawah:








Meskipun begitu, banyak pihak yang masih meragukan keaslian foto tersebut. Sementara yang lain membantah mengenai sama ada alien benar-benar ada.Jom saksikan video berikut ini:







0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers