Monday, 24 October 2016

Filled Under:

Lelaki Punyai Wajah Pelik dan Saiz Kepala Luar Biasa.


Sain Mumtaz yang tinggal di  Lahore , Pakistan  sewaktu kecil  beliau  mengidap sindrom Proteus , yang membuat beberapa bahagian tubuhnya terus menerus tumbuh menjadi besar . Walau sudah diterima di oleh penduduk di tempat tinggalnya , Sain , kerap kali merasa terasing lantaran mempunyai fizikal berbeza dengan orang normal .

Namun berkat kasih dan sokongan semangat yang diberikan oleh rakan - rakan , dan ahli keluarganya , ia kini bertekad untuk keluar dari jurang  kehidupan . Kini ia tengah mencari rawatan , yang boleh merawat dirinya , sehingga ia boleh bertemu dengan wanita impiannya .



Sain tidak pernah berjumpa dengan doktor sejak ia masih kecil, ketika ia diberitahu, tidak ada rawatan yang boleh menyembuhkannya. Keluarganya, akan tetapi tidak menyerah, mereka berharap Sain hanya menderita dari gangguan pertumbuhan berlebih, dan dengan demikian maka akan ada rawatan yang akan menyembuhkannya.

"Kami ingin mencari apa yang salah dengan dia, dan apakah sesuatu yang mungkin dilakukan untuk memperbaiki hari-hari hidupnya. Dia mempunyai harapan untuk masa depannya, suatu hari ia ingin menjalankan perniagaan beca dan mencari seorang isteri," katanya.






Jom saksikan video berikut :





0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs