Tuesday, 11 October 2016

Filled Under:

Marah Suami Kapak Kereta.


Perpisahan boleh menjadi sesuatu yang menyakitkan, terutama jika seseorang sudah menjalin sebuah hubungan perkahwinan. Perceraian memang bukan perkara yang dikehendaki bagi kedua pasangan, bahkan boleh menyimpan perasaan dendam.


Jika sudah terjadi perkara yang demikian, maka salah satu pasangan boleh melakukan sesuatu di luar batas. Seperti yang dilakukan seorang wanita terhadap kereta bekas suaminya, di mana ia kelihatan memusnahkan dengan kapak.

Kejadian yang cukup mengejutkan tersebut, dirakam oleh seseorang yang sedang berada di atas sebuah apertemen. Cukup mengejutkan, kerana  wanita membawa kapak, dan menghentamkannya ke sebuah kereta yang diletakkan di sana.

Wanita berusia 31 tahun tersebut kelihatan mengecewakan, dan menghentam kereta tersebut beberapa kali dengan kapaknya. Kejadian ini berlaku di Angarsk, Rusia.

Beberapa kali ia menghentam bahagian depan kereta, lalu beralih ke bahagian belakang, dan menghancurkan semua kaca  dengan kapak yang dibawanya. Belum jelas apa motif wanita tersebut menghancurkan kereta yang diletakkan tersebut.

Namun rakaman tersebut boleh menjadi bukti kuat, jika nantinya pemilik kereta menggugat wanita yang membawa kapak dan menghentamkannya ke kereta.











0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs