Sunday 9 October 2016

Filled Under:

Masak Sosej Pakai Badan.



Lelaki bernama Biba struja, yang mempunyai kemampuan luar biasa untuk menahan voltan tinggi apabila ia sengaja menarik kabel terus dari tanah semasa remaja. Bahkan ia tidak terjejas, oleh voltan elektrik yang cukup besar untuk membunuhnya.

Sejak saat itu hingga berusia 57 tahun, ia telah hidup dengan elektrik bervoltan tinggi, dan sekaligus menjalankan perniagaan klinik terapi elektro di rumahnya di Pozarevac, Serbia.

Aksi terbarunya adalah membuat penonton terpegun ketika berada di sebuah acara TV 'Acces Direct,' apabila ia menggunakan kemampuannya untuk menyalakan mentol lampu, merebus telur dan membakar sosej.

Kemampuannya itu membuat ia tidak boleh berpeluh, kerana akan membuatnya terdedah kejutan.



"Aku tidak pernah berpeluh. Ketika saya ambil kawat elektrik, saya tidak merasakan apa-apa. Aku boleh memutuskan berapa banyak aliran elektrik yang mengalir dalam tubuh saya dan menyimpan untuk kemudian digunakan semula," kata Biba yang kutip dari Mail Online.

Kulitnya juga lebih nipis dari rata-rata kebanyakan orang, dan ia mengatakan tubuhnya menjadi panas apabila ia melakukan aksi mengeluarkan elektrik dari tubuhnya.

Berikut videonya untuk anda:






0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers