Wednesday 26 October 2016

Filled Under:

Usia 35 Tahun Tapi Macam Anak Dara.



Wanita di China memang dikenal mempunyai wajah yang awet muda . Namun wanita ini benar - benar membuat gempar di China dengan wajahnya yang comel seperti gadis remaja .

Wanita dengan akaun bernama z66I ini mulanya memuat foto miliknya di Weibo , website popular China yang mirip Twitter . Wajahnya yang cantik dan comel tentu membuat pengikutnya mengira bahawa ia adalah remaja  . Namun tak berapa lama kemudian , para pengikutnya  terkejut setelah mengetahui bahawa wanita ini ternyata lahir pada tahun 1979 .

Para pengikutnya yang tidak percaya kemudian mengira bahawa wajah muda wanita berusia 35 tahun ini mungkin kerana faktor pengambilan gambar dan cahaya . Namun setelah ditelusuri ke galeri fotonya terlihat bahawa wajah comelnya itu ternyata benar - benar asli . Postur tubuhnya juga kecil seperti gadis remaja.





" Aku tak percaya , bukankah dia berumur 12 tahun ? " komen seorang pengikutnya . " Dia benar - benar cantik seperti seorang gadis belasan t
ahun , aku ingin jadi teman wanitanya , " puji pengikut yang lain .

Meskipun begitu , tidak sedikit juga para pengikutnya yang menghina wanita ini . Mereka mengira wanita ini melakukan pembedahan plastik pada wajahnya sehingga kelihatan awet muda . " Ini sesuatu yang sukar dipercayai , sepertinya dia melakukan pembedahan plastik pada wajahnya , " kata seorang pengikutnya .







0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers