Thursday, 6 October 2016

Filled Under:

Wajah Anak Khinzir Seakan Manusia Yang Menyeramkan.


Penduduk di Yanan, Bandar Nanning, China digemparkankan dengan kelahiran babi berwajah aneh. Masyarakat mengelarkan bayi itu mempunyai wajah mirip dengan manusia.

"Saya merupakan salah satu dari puluhan orang yang pergi ke sana untuk melihat anak babi, dan ini benar-benar berwajah manusia dan memang benar seperti yang dikatakan, sebuah belalai tumbuh di dahinya," kata Wu Kung, penduduk tempatan sebagaimana dikutip Dream dari News.com .


Wu Kung berkata bahawa anak babi itu hidup dan boleh memekik saat dia melihatnya. Namun sayang anak babi itu tidak berumur panjang kerana ibunya menolak menyusuinya. Pemilik anak babi itu sudah berusaha memberi susu melalui botol, namun tidak mampu menyelamatkan nyawa bayi babi tersebut.




Tao, petani yang memelihara ibu babi itu mengaku sempat mendapat tawaran dari seorang yang ingin membeli anak babi itu dan harga yang ditawarkan cukup tinggi.

"Ini adalah sampah yang besar, dan mutan ini merupakan salah satu bayi terakhir dari 19 anak babi yang dilahirkan."

"Anak yang lain normal, hanya satu ini benar-benar aneh. Ini memalukan kerana dia mati. Saya boleh punyai wang banyak kerana orang menawarnya melalui telefon, "kata Tao.

Tao berkata, para penawar itu ingin menjadikan bayi babi itu sebagai tontonan untuk mendapatkan wang lebih banyak.gabancomel.blogspot.com




0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs