Monday, 21 November 2016

Filled Under:

Hotel Ini Sebenarnya Penjara.



Ingin menginap di hotel penjara yang mewah sila datang ke Belanda , disana ada sebuah Penjara tua yang telah ditutup namun kini di revonasi kembali untuk dijadikan sebuah hotel mewah. Namanya : Hotel Het Arresthuis

Het Arresthuis membuka pintunya pada tahun 1862, sebagai penjara. Jelas, tidak ada yang datang di sini untuk tinggal dengan kemahuan sendiri, bahkan dulu penjara ini termasuk paling menyeramkan dan membuat penghuninya menjadi ketakutan .

Sejak tahun 2007 Penjara ditutup untuk selamanya dan sekarang telah diubah menjadi sebuah hotel mewah, tetamu boleh menginap di salahsatu sel . Walaupun " sel " bukan kata yang tepat untuk menggambarkan di chic Arresthuis Het . Hotel penjara ini menyediakan 40 bilik yang luas, termasuk 24 bilik standard, 12 bilik deluxe , dan empat bilik suite , yang semuanya dilengkapi perabot moden dan reka bentuk dalaman yang bergaya serta tersedia AC , TV skrin rata , WiFi percuma, dan juga di sediakan mesin kopi dan teh peribadi dan sauna , pusat kecergasan, teres tengah dengan pokok-pokok zaitun, dan sebuah kebun organik dan bar.














0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs