Friday 25 November 2016

Filled Under:

Inilah Guru Matematik Paling Cantik Didunia.


Nama Oksana akhir-akhir ini menjadi viral dan ia pun menjadi seseorang yang dikagumi ramai orang kerana kecantikannya. Oksana sendiri menjadi seseorang yang sangat dikagumi selepas videonya saat mengajar tersebar luas di sosial media dan youtube. Video tersebut dikatakan diambil oleh seorang pelajarnya di kelas. Video yang berdurasi tidak lebih dari 1 minit itupun menunjukkan Oksana yang begitu seksi lagi cantik dengan busana warna kelabu dan rambut perang. Rupanya, Oksana adalah guru Matematik.


Setelah video tentang dirinya tersebar luas di media sosial ini, banyak netizen berkata jika Oksana adalah guru matematik seksi dan cantik di dunia. Ia juga dikatakan sebagai salah satu guru yang d bakal membuat pelajarnya gagal fokus. Sejak video tersebut tersebar luas, sampai saat ini akaun instagram peribadinya terus diikuti oleh beribu-ribu netizen. Sekurang-kurangnya sebanyak 348 ribu netizen.



Selama ini, Oksana dikenali sebagai seorang guru matematik yang ramah dan disukai para pelajar serta rakan kerjanya yang lain. Diketahui, wanita cantik ini merupakan lulusan dari Universiti Kiev, Ukraine. Dengan menyiarkan foto-fotonya di akaun sosial media yakni Instagram atau facebook yang begitu cantik dan seksi, wanita ini mendedahkan bahawa ia ingin menunjukkan pada dunia bahawa kecerdasan dan keseksian serta kecantikan akan senantiasa  berjalan beriringan.


Jom saksikan video beikut ini:





0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers