Thursday, 8 December 2016

Filled Under:

Gayakan Rambut Macam Batu bata Untuk Pikat Perempuan.


 Wu Lei, lelaki berasal dari Taiwan, mengorat wanita yang usianya jauh lebih muda darinya. Demi mendapatkan pujaan hati, Ia pun berusaha tampil bergaya agar mendapat perhatian pujaan hatinya.

Wu Lei yang telah berusia 53 tahun itu kemudian memotong rambut dan menatanya agar tampil berbeza. Alhasil, rambutnya dibentuk seperti angka dengan bahagian atas rata dan membentuk sudut yang benar-benar tempat. Dengan rambut barunya, kini percaya Wu Lei lebih percaya menemui Ling Lin pujaan hatinya. Alih-alih membuat Ling Lin terpesona, wanita berusia 23 tahun itu justru tidak suka. Ia semakin tidak suka kerana Wu Lei kelihatan seperti Lego Man atau watak dalam video game "Warcraft" dan parahnya, potongan rambut itu tidak sesuai usia Wu Lei.

 "Teman-temanku memanggilnya 'kepala kotak'," kata Ling Lin. "Aku yakin dia mungkin saja mencari pasangan kerana mempunyai pekerjaan bagus di makmal perubatan di Universiti Perubatan Nasional Taiwan, tapi dia harus bersikap sesuai usianya.

" Sementara Ling Lin merasa malu, Wu Lei justru mengaku tidak memahami mengapa Ling Lin kecewa. Meskipun kelihatan lucu, namun membentuk rambut kotak tidaklah mudah. Diperlukan dua tin gel dan masa dua jam untuk membentuk dan hanya boleh disikat sekali setiap 15 jam untuk mengurainya ke normal.

 "Aku memakai gaya rambut ini kerana ingin kelihatan seperti pemuda usia 20-30 tahunan, untuk menarik gadis yang kusuka, dan gadis mana-mana, tapi sekarang ia menolakku." Keluh lelaki jomblo itu. "Aku tidak mengerti, padahal aku mempunyai pendapatan 70 ribu TWD
 






0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs