Saturday, 10 December 2016

Filled Under:

Lelaki Brazil Ini Buat Pembedahan Supaya Kelihatan Orang Korea.


Max , seorang lelaki berasal dari Brazil , rela melakukan 10 kali pembedahan plastik demi kelihatan seperti lelaki Korea Selatan . Selain itu , lelaki peminat K - Pop dan drama Korea itu melengkapi penampilannya dengan mengubah rambutnya yang blonde jadi hitam dan mata birunya diberi contact lens  hitam . 

Lelaki berusia 25 tahun itu juga menukar namanya menjadi Xiahn meskipun ditentang  ibunya namun mendapat sokongan dari ayahnya . Keinginan untuk menukar matanya menjadi sepet muncul ketika ia  menghadiri kuliah di Dongseo University , Korea Selatan .

 " Aku meletakkan jari di dalam mataku dan menariknya . Begitulah caraku mendapat mata idamanku , " kata Xiahn pada surat khabar Zero Hora . " Bagiku adalah normal mengubah penampilan , " Xiahn menambah .

 " Aku tidak bimbang jika memilih jalan hidup ku yang salah . Aku hanya takut mempunyai bekas luka di mata dan aku kelihatan sangat plastik . Tapi semuanya berjalan lancar dan penglihatanku tidak terganggu .

 " Xiahn mengaku sudah ingin mengubah penampilannya menjadi seperti orang Korea sejak usia 19 tahun . 

Kini wajah " asli " ​​yang tertinggal adalah bahagian hidungnya dan ia telah menghabiskan US $ 3 ribu untuk pembedahan plastik . Berkat penampilannnya itu , Xiahn menjadi selebriti  dan banyak diundang ke acara TV meskipun banyak juga yang mengkritik .










0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs