Friday, 9 December 2016

Filled Under:

Lelaki Ini Punyai 3 Lubang di Wajahnya.


 Pencinta seni saat ini semakin dimanjakan dengan pelbagai jenis seni tubuh seperti tatto dan piercing . Dengan berkembangnya zaman body piercing atau seni tindik pada badan akhir - akhir ini semakin diminati di pelbagai negara , sama halnya dengan tatto , body piercing pun sudah merebak disemua kalangan .

 Seorang lelaki di Jerman sangat mencintai seni tubuh tatto piercing , berbeza dengan kebanyakan orang ia membuat piercing yang terbilang ekstrem di beberapa bahagian tubuhnya . Seperti dua lubang mulut di bahagian pipi kanan dan kiri . Lubang ini kelihatan seperti terowong besar dengan pandangan gigi di kedua sisi . 

Joel Miggler adalah seorang model yang bereksperimen dengan seni sejak usia 13 tahun . Pertama kali ia membuat piercing pada cuping telinga , lalu mencabangkan  lidah , hingga ia ketagihan dan membuat dua lubang raksasa di pipinya . Hingga saat ini lubang di kedua sisi wajahnya ini mempunyai lebar sekitar 36 mm dan ia akan melebarkan ukurannya menjadi 40 mm . 

Menurutnya , seni tubuh yang luar biasa ini belum mempunyai nama " lubang ini belum mempunyai nama , saya kira anda boleh memanggil pipi besar " , katanya . Boleh anda lihat Joel mempunyai tiga mulut dengan saiz yang berbeza , seperti yang dilaporkan oleh metro.co saat makan ia merasa sukar kerana banyak lubang disekeliling wajahnya . 

Aksesori yang dipakai di kedua-dua lubang ini pun tidak menyentuh gigi jadi tidak akan mengganggu aktiviti , kerana ia tidak ingin menyukarkan dirinya ketika makan dan minum ..










0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs