Tuesday, 20 December 2016

Filled Under:

Model Playboy Jadi Pengemis.


Pada masa sekitar tahun 1970 - an , Christa McKenna jadi seorang primadona . Wajah cantiknya sering muncul di televisyen . Christa bahkan pernah menjadi model majalah Playboy .

Banyak gelaran untuk Christa , di antaranya " Manusia Getah " dan " Spider Lady " . Ia memang dikenali bertubuh lentur . Ia bahkan boleh melipat tubuhnya masuk di sela dua kaki yang terangkat ke atas .

Keahlian itu pertama ia tampilkan dalam The Gong Show , tahun 1979 . Masyarakat  terpukau dengan aksinya.

Namun kini , di mana Christa ? Ia menegur orang - orang yang melalui jalan di  St Wealthy , Grand Rapids , Michigan . Bukan lagi sebagai model , melainkan pengemis yang meminta belas kasihan dan mengemis .

Dikutip dari laman Mirror , Christa menggunakan kelebihanya melipat tubuh untuk mencari wang di sebuah persimpangan jalan . Jika bernasib baik , ia mendapat US $ 7  .

Sementara tubuhnya terlipat , di lehernya terjuntai papan bertuliskan : " 60 tahun , mencari pekerjaan , Tuhan , dan anda . Tolong bantu saya " .

" Aku tidak tahu bagaimana boleh menjadi seperti ini , " ungkapnya , seperti dikutip dari laman Mirror . Yang jelas , model yang tidak muda lagi itu memang mengidap penyakit skoliosis dan stenosis
.



Jom saksikan video berikut ini:





0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs