Tuesday 20 December 2016

Filled Under:

Pistol Bersaiz Kecil Paling Comel Didunia.


Negara Switzerland yang terkenal dengan pisau khas Switzerland yang boleh pelbagai fungsi, baru-baru ini mengeluarkan produk baru, iaitu pistol terkecil di dunia yang bahkan boleh digunakan sebagai keychain.

Switzerland Mini Gun merupakan sebuah revolver dengan panjang 5.5; tinggi 3.5 cm dan lebar 1 cm. Walaupun saiznya kecil, pistol ini boleh digunakan untuk menembak, peluru pun paling kecil dengan saiz 2,34 mm. Dengan peluru kecil dan saiz yang mini, rupanya revolver ini masih berbahaya dan boleh menyebabkan kematian jika ditembakkan ke bahagian badan tertentu.

Switzerland Mini Gun ini diperjualbelikan secara bebas, namun di beberapa negara seperti AS dan Eropah, mini revolver ini dilarang, kerana tidak sesuai peraturan persenjataan di kedua negara tersebut. Di sebahagian negara Eropah, untuk mempunyai mini revolver ini perlu mendapatkan permit dari polis. Akibat rumitnya peraturan hinggA saat ini yang banyak membeli barangan unik ini hanyalah pengumpul dari Timur Tengah dan Asia, yang cenderung PERATURAN YANG longgar terhadap pembelian senjata.









Jom saksikan video berikut ini:
 




0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers