Tuesday, 17 January 2017

Filled Under:

Anggota Badan Wanita Nampak Aneh.


Kerisha Mark merupakan seorang wanita berasal dari Amerika Syarikat yang mempunyai kelainan yang aneh pada perkembangan payudaranya. Kerisha Mark ini menderita penyakit gigantomastia yakni sebuah penyakit akibat keanehan genetik yang membuat payudaranya terus tumbuh membesar sehingga beratnya mencapai 13 kg.

Penyakit ini membuat Mark terus merasakan kesakitan sehingga setiap harinya seperti tertusuk-tusuk menjalar ke leher dan migrain. Ketika ini usia Kerisha telah mencapai 39 tahun dan selaras dengan pertumbuhan payudaranya yang kini mencapai 13 kg atau mencapai 36NNN.





Payudaranya yang berat itu membuat Kerisha ini tidak boleh menjalani sukan dan mengalami pergerakan terbatas dalam kegiatan hariannya. Bahkan, ketika masih sekolah menengah dan kolej , Kerisha merasa sering kesal kerana bra yang digunakannya sering putus akibat saiz payudaranya yang besar itu.

Akibat payudaranya yang besar itu, Kerisha sangat merasa tersiksa hingga dirinya pergi untuk berunding ke doktor Franklin Rose agar boleh melakukan apa saja tentang payudaranya.










0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs