Tuesday, 17 January 2017

Filled Under:

Band Wanita Paling Seeksi di Jepun.


Menjadi  artis terkenal memang selalu digalakkan untuk berpenampilan menarik dan juga seksi. Tidak hairan jika para artis  dalam negara mahupun luar negeri selalu menggunakan pakaian yang sangat minimum saat menyanyi agar kelihatan seksi dan cantik.

Namun, apa yang dilakukan oleh kumpulan band terbaru berasal dari Jepun ini sangatlah aneh namun menarik. Mereka selalu menggunakan bikini saat menyanyi atau bertemu peminat-peminat mereka.

Girlband yang bernama Happening Girls ini terdiri daripada empat orang anggota iaitu Manaka (20 tahun), Saaya (22 tahun), Kaori (26 tahun), danEri (25 tahun).

Kumpulan band ini dikatakan sebagai kumpulan band pertama yang berani tampil sangat terbuka ketika gig. Tidak hanya itu, kumpulan band ini juga membenarkan para peminatnya yang berkahwin dengan  mereka.

Happening Girls ini membuka uji bakat bagi lelaki yang ingin menyanyi dengan mereka dan harus melewati beberapa tahapan penting barulah boleh lulus dan dapat tarikh bahkan berbual sangat dekat dengan mereka.

"Kami menggalakkan fans kami untuk bertemu  dengan gadis-gadis kami. Seberapa jauh mereka akan pergi, itu terserah mereka, "kata  teruki Aoki, yang merupakan jurucakap Happening Girls.

Setiap fans yang berjaya dating dengan salah satu kakitangan Happening Girls ini akan dijadikan reality show yang akan disiarkan oleh stesen Kandou TV.

Kakitangan Happening Girls ini, diberi kontrak untuk menjadi kumpulan band yang selalu tampil seksi dan juga boleh dekat dengan para peminatnya yang tidak seperti kumpulan band lain yang mengehadkan pertemuan mereka dengan para peminatnya.









1 comments:

  1. Looking for the Best Dating Website? Join and find your perfect match.

    ReplyDelete

Followers

networkblogs