Tuesday, 17 January 2017

Filled Under:

Demi Pakaian Free Sanggup Berboge...


Demi menarik minat pengunjung agar lebih ramai lagi, sebuah shopping mall di bandar Wuhan, China ini mengadakan pertandingan gila dimana shopping mall ini akan memberikan baju secara percuma dan cuma kepada pembeli yang mahu berb0gel hingga meninggalkan seluar dalam dan branya saja.

Pemberian baju percuma ini akan boleh diperolehi bagi 200 pengunjung pertama yang beruntung dan berani berb0gel untuk mendapatkan pelbagai jenis baju yang diperloeh secara percuma tanpa mengeluarkan wang sedikit pun. Kelihatan bila banyak pengunjung yang bersemangat hingga rela  berb0gel  di pertandingan ini dan mendapatkan baju percuma.

Pertandingan ini boleh terselenggarakan dengan baik dan berjaya memikat hati para pengunjung untuk ikut pertandingan berb0gel ini dengan menyewa puluhan model lelaki dan perempuan untuk memprovokasi pengunjung ikut serta dalam pertandingan berb0gel  ini. Selanjutnya, lebih dari 200 manusia yang tinggal seluar dalam dan bra demi baju percuma.

Di dalam pertandingan ini juga terbukti ada beberapa orang yang beruntung dengan memperoleh satu set kemeja dan seluar dengan harga 1,000 Yuan  secara percuma.

Pihak pengelola shopping mall  pun tidak habis fikir jika pertandingan ini ternyata benar - benar berjaya melihat banyaknya para anak muda yang bersemangat mengikuti dalam pertandingan berb0gel  ini padahal sebelumnya shopping mall ini sepi tanpa  pengunjung.

"Kami tidak mengira pengunjung sangat bersemangat. Beberapa bahkan masih beratur di luar pintu masuk demi mengikut pertandinagn berb0gel ini , "kata salah satu pengelola shopping mall tersebut.











0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs