Tuesday 17 January 2017

Filled Under:

Dah Tua Tapi Masih Boleh Menari Boge...


Jika kebanyakan yang menjadi penari b0gel itu adalah wanita-wanita cantik, seksi dan juga  lelaki yang muda, yang bertubuh gagah, tegap dan seksi, kali ini ada seorang datuk yang berusia 70 tahun yang masih aktif menjadi seorang penari b0gel.

Datuk yang bernama Paul Winer, berasal dari  New York, Amerika Syarikat ini mengaku masih aktif sebagai penari bogel  di sebuah kelab malam.

Paul mengaku bahawa dirinya memang sudah sejak lama berprofesion sebagai penari b0gel. Ia sangat gembira bahawa selepas ia tua pun ia tetap boleh menjadi penari b0gel.

Paul Winer mengaku merupakan penari b0gel pertama di Bandar New York. Tidak hanya itu, Paul juga merupakan satu-satunya penari bogel tertua di kelab malam tempat ia bekerja.






Paul mengaku sangat gembira menari sambil berb0gel, apalagi jika bermain muzik seperti gitar sambil bogel. Kerana hal ini lah Paul akhirnya masih aktif sebagai penari b0gel di kelab tempat dia bekerja semenjak masih muda.

Tidak hanya sebagai penari b0gel pertama di bandar New York, tetapi Paul juga merupakan penari b0gel pertama di di sebuah galeri seni, dan di TV.

Kerana kebiasanya berb0gel tersebut akhirnya membuat Paul sering ditertawakan oleh penduduk  sekitar kerana ia sering berb0gel saat berada di tempat umum.







0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers