Wednesday, 18 January 2017

Filled Under:

Kahwin Dengan Diri Sendiri Kerana Bosan


Ada banyak hal yang boleh dilakukan oleh seseorang , seperti yang dilakukan oleh wanita yang sudah memegang status single selama 6 tahun ini.

Wanita yang bernama Grace Gedler melakukan hal diluar dugaan iaitu berkhawin dengan dirinya sendiri. Hal ini ia lakukan kerana merasa sudah sangat membosankan menjadi seorang diri .

Namun, yang lebih anehnya lagi  ibu bapa Garce menyokong keputusan anak perempuannya ini. "Selama itu membuatmu bahagia, Grace. Kami akan menyokongnya, "kata ayah dan ibu Grace.




Ibu bapa Grace sangat mengerti keadaan  anaknya yang memang sangat suka melakukan hal-hal aneh dan tidak masuk akal. Oleh kerana itu, tidak hairan jika ibu bapa Grace boleh dengan mudah menerima keputusan Grace ini.

Walaupun di sokong  oleh ibu bapanya, tetapi para sahabat Grace ada yang tidak setuju dengan keputusan Grace ini. Ada yang mengatakan jika Grace terlalu narsistik dan sangat tidak masuk akal.

Tapi perkataan temannya tersebut tidak pernah Grace dengarkan, ia tetap dengan keputusannya untuk berkahwin dengan dirinya sendiri.

Perkahwinan Grace pun dihadiri oleh 50 tetamu jemputan, yang melihat Grace mencium sebuah cermin sebagai bukti jika Grace sudah berkahwin  dirinya sendiri.

Namun, walaupun sudah berkahwin dengan dirinya sendiri, bukan bererti jika Grace akan menolak lelaki yang ingin berkahwin dirinya. Grace juga masih tertarik pada lelaki, dan mengatakan bahawa perkahwinan ini hanya  menyalurkan idea-idea kreatif untuk menghilangkan rasa bosan menjadi yang single..










0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs