Sunday, 29 January 2017

Filled Under:

Tentera Sepanyol Paling Tampan.


Tentera Sepanyol, Ruben Lopez, terpilih sebagai lelaki tampan di dunia. Dia telah menyingkirkan 40 peserta lain di pertandiangan Mr. Universe  di Lima, Peru, September lalu.

Meskipun  meraih gelaran antarabangsa, Ruben nampaknya tidak berniat menggunakan popuralitinya itu untuk sesuatu yang lebih besar. Ia memutuskan untuk meniti kerjayanya di bidang ketenteraan.

Askar kelahiran Navas de San Juan itu memang telah bergabung dengan tentera Sepanyol sejak 2011. Ia telah ditugaskan di ibu pejabat tentera sebagai ahli Brigade Guadarrama XII di el Goloso.

Sejak masih belajar lagi, lelaki berusia 22 tahun itu memang telah mendedikasikan diri di bidang pendidikan fizikal. Walaupun demikian, ia juga mengambil beberapa pekerjaan sebagai model.


Menurut tentera wanita, Lorena POZAS Martin, Ruben hanyalah "tentera lain" meski pun ia sangat tampan. Ia mengaku tidak melayan Ruben secara khusus.

Ini adalah gelaran lelaki terganteng di dunia kedua yang diraih Ruben. Tahun lalu ia juga meraih gelaran yang sama di pertandingan yang sama pula.

Berikut video yang memperlihatkan kegiatan sehari-hari Ruben Lopez:



 







0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs