Friday, 17 February 2017

Filled Under:

Aksi Wanita Ini Yang Lelaki Tak Mampu Lakukan.


Wanita sering dipandang sebagai makhluk yang lemah, dan perlu dilindungi setiap masa. Mereka kerap tidak boleh melakukan apa-apa yang boleh dilakukan lelaki, bahkan perkara yang ekstrem. Tetapi itu semua salah, ternyata wanita boleh melakukan apa-apa jua yang dilakukan lelaki.

Bahkan mereka boleh melakukannya lebih baik lagi, dari yang lelaki lakukan. Seperti yang dilakukan oleh seorang wanita bernama Rachel Star Whithers. Ia tidak mahu dianggap lemah kerana ia dilahirkan sebagai wanita.



Bahkan beberapa tindakan yang telah dilakukannya cukup ekstrem, dari mencium buaya dengan mulutnya, hingga meremukkan tin dengan payudaranya.

Wanita berumur 29 tahun ini, ingin menolak tubuhnya keluar dari batas normal. Dia gembira dengan apa yang dilakukannya. "Melakukan aksi yang berbahaya merupakan alasan saya mendorong batas tubuh dan mencari tahu apa yang akan berlaku," kata Rachel.

Dia pernah mencium buaya aligator sepanjang lebih dari tiga meter, dan itu merupakan aksi yang paling gila yang pernah dilakukannya. Dia juga pernah berbaring di sebuah papan yang mengandungi paku-paku tajam.

Rachel yang berasal dari Indian Land, Carolina selatan, Amerika, membesar dari keluarga yang sederhana. Maka tidak hairan baginya melakukan aksi berbahaya, bahkan yang boleh membuatnya kehilangan nyawa.

"Reaksi umum yang saya dapatkan adalah mereka mengatakan jika saya ini gila," kata gadis muda tersebut.

 





0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs