Tuesday, 21 February 2017

Filled Under:

Inilah Pay udara Paling Besar di Dunia.


 Saiz payudara wanita memang ada di dalam gen badan wanita, fungsinya menentukan bentuk serta saiz payudara. Inilah sebabnya saiz dan bentuk payudara wanita cenderung tidak sama, ada yang besar dan ada yang kecil.

Bicara soal saiz payudara, wanita berpendapat bahawa size does matter. Selain menguatkan kepercayaan diri, payudara dianggap sebagai aset penting dalam hubungan seksual. Sekurang-kurangnya, payudara memang tarikan semulajadi mata lelaki.


 Disokong alasan di atas, seorang wanita akhirnya menempuh jalan pintas membetulkan saiz payudara. Melalui jalur implan, payudara dibuat ukurannya lebih besar daripada saiz semula.

  Mayra Hills, atau yang lebih dikenali sebagai beshine adalah wanita dengan payudara terbesar di dunia.


 Bahagian payudaranya mempunyai berat sebanyak 9 kg, yang mengandungi 9 liter larutan saline. Secara garis besar implan payudara dibahagikan menjadi dua jenis, iaitu bahan saline dan silikon. Pada dasarnya keduanya sama-sama dibalut oleh kulit implan yang diperbuat daripada silikon, namun yang membezakan adalah isi implan tersebut.

Beshine menggunakan bra dengan saiz 32Z. Mungkin anda bertanya-tanya, apakah dia selesa dengan beban yang begitu besar pada dadanya. Wanita dengan saiz cup C saja seringkali mempunyai masalah punggung.



Belum lagi jika implan salinenya bocor, bentuk dan saiz payudara akan berubah. Namun kerana berbahan dari air garam steril, cecair ini tidak memberikan risiko apa pun jika merebak ke semua bahagian badan. Yang perlu dilakukan hanyalah mengeluarkan kulit beg silikon yang masih tertinggal di dalam payudara.

 




1 comments:

Followers

networkblogs