Sunday, 26 February 2017

Filled Under:

Pasang Dapur Dalam Kereta.


Musim sejuk bagi sebahagian manusia memang mimpi buruk, kerana mereka tidak boleh bekerja dalam waktu sejuk yang melampau. Apalagi di negara yang mempunyai empat musim, dan musim salji salah satunya, tetap hangat di hari salji adalah kemestian.

Apalagi jika bekerja di luar rumah, yang boleh membuat badan beku. Tentunya dengan membuat badan tetap hangat boleh dilakukan dengan pelbagai cara, salah satunya adalah dengan mengenakan pakaian tebal.

Tetapi yang dilakukan wanita berasal  dari China bernama Li Xiufang ini cukup aneh, unik walaupun melanggar peraturan. Di mana ia mengubahsuai keretanya dengan menambah dapur di dalam kereta, alasannya sangat mudah mengapa ia melakukannya.

Berniaga  dengan menggunakan kereta ini, mendakwa jika apa yang ia lakukan adalah untuk membuatnya tetap hangat. Oleh sebab itu, ia memasang dapur dan cerobong keluar dari keretanya.



Wanita berusia 54 tahun yang berasal dari Yangjiang ini juga berkata, jika ia boleh membuat teh hangat selagi menunggu pembeli.

"Suami saya membantu dalam memasang dapur ini, yang boleh digunakan selama saya menjalankan perniagaan," ucap Xiufang.

Namun ia sempat diperingatkan oleh polis, untuk melepaskan aksesori di kenderaannya tersebut. Polis menilai, jika hal itu melanggar peraturan, dengan mengubah suai kereta yang membahayakan.




0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs