Wednesday, 1 March 2017

Filled Under:

Siat Kulit Sendiri.

  Kecewa dengan cinta, mungkin itulah sebab wanita ini nekad menyiat kulitnya demi menghilangkan tatu nama kekasihnya .


Aksi nekad wanita  ini dilakukan setelah ia mendapati bahawa bekas kekasihnya itu berlaku curang padanya . Wanita bernama Torz Reynolds ini mencari bukti bahawa kekasihnya , Stuart Chopper May  mempunyai hubungan sulit dan dia  mengikuti kekasih gelapnya ke negara bahagian Alaska , di Amerika Syarikat .

Kesal . Torz Reynolds kemudian mengambil sebuah pisau bedah dan mensiat kulit bertatokan sebuah tulisan '  Chopper Bitch ' . Ia melakukannya dengan sangat hati - hati dan menghabiskan masa 1 jam setengah lamanya . Bukan saja mensiat kulit   bahkan dia ingin menghantar potongan kulit bertahtakan tatu nama kekasihnya itu pada bekas kekasihnya .


Namun , Torz terkejut kerana ternyata si Chopper masih tinggal di London . Ia pun akhirnya memasukkan cebisan kulit ke dalam balang dan memuat naiknya ke akaun Facebooknya .

Walaupun sudah melakukan aksi nekad , ternyata Chopper mendiamkan diri saja dan tidak pernah mengulas soal foto tersebut . " Chopper tidak pernah komen tentang itu . Lagipun ini hanya kulit , nanti juga sembuh lagi , " kata Torz pasrah .

Tidak sedikit orang yang menyayangkan tindakan nekadnya itu , namun tidak sedikit pula yang menyokong apa yang dilakukan . Torz hanya tidak mahu bekas kekasihnya itu sewenang-wenang  mempermainkan perasaan wanita , sehingga ia berharap gertakannya cukup berpengaruh .









Jom saksikan video berikut:






0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs