Wednesday, 29 March 2017

Filled Under:

Wanita Bertubuh Luar Biasa.


Seorang wanita Russia berusia 23 tahun mempunyai tubuh yang luar biasa  mengalahkan seorang lelaki. Perempuan bernama Natalia Trukhina bertubuh sado layaknya superhero Hulk. Natalia Trukhina memang telah membentuk tubuh dari umur 14 tahun dengan melakukan latihan jadi atlet angkat besi profesional. "Saya memulakan latihan ini saat berusia 14 tahun.



Saya suka jenis sukan olahraga dan angkat berat sejak kecil, tidak jarang saya boleh bertarung satu lawan satu seperti anjing tentera, "katanya, seperti di kutip dari Dailymail. Natalia pernah menjadi pemenang sebuah pertandingan di Zabaikalye tahun 2014 lalu. Kala itu ia boleh mengangkat beban hingga 240 kg! Sedangkan dalam sesi bench pressed, Natalia mampu mengangkat beban 170 kg.



Kini tiap latihan Natalia sering didampingi si suami yang memerhati perkembangan latihannya. Suami sendiri sangat menyokong seharian Natalia untuk membina otot tubuhnya. Natalia berkata jika prestasinya dalam ajang di Zabaikalye ketika berusia 16 tahun itu merupakan awal ia boleh mempunyai tubuh sado seperti sekarang.





0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs