Tuesday, 16 May 2017

Filled Under:

Kerana Polis Tampan Perlumbaan Marathon Jadi Huru Hara.


 Pesona dengan ketampanan seorang lelaki boleh mencairkan hati banyak wanita. Kalau sudah bertemu dengan lelaki hensem, bahawanya ingin boleh berfoto selfie dengannya.

Baru-baru ini seorang polis di Chongqing, China jadi rebutan ratusan wanita. Polis bernama Long Keyi ini sebenarnya ditugaskan untuk menjaga keselamatan lumba marathon di bandar. Tapi bukannya membuat acara lumba kondusif, ia malah membuat jalan jadi jem.

Long Keyi terus jadi pusat perhatian ratusan wanita kerana paras rupanya yang tampan. Para wanita yang seharusnya saling berlumba untuk mencapai garisan penamat malah dialihkan perhatiannya, mereka mengajak polis berusia 29 tahun itu untuk foto selfie.



Yuan Chung (25 tahun) berkata kalau Long Keyi ini sangat mirip dengan pelakon kacak berasal dari Hong Kong bernama Wallace Chung. Orang-orang yang berkerumun jadi makin banyak dan Long terperangkap di dalam kereta ketika berusaha untuk meninggalkan tempat tersebut.



 Seorang pelari berasal dari Kenya menjadi pemenang dalam lumba marathon tersebut. Tapi wajahnya tidak muncul di akhbar kerana semua orang jadi heboh sendiri dengan sosok si polis tampan tersebut.

Tapi "sayangnya" Long Keyi ini sudah berkahwin. Jadi tidak ada harapan bagi wanita lain untuk boleh jadi kekasih atau isterinya. 




Pegawai polis yang lain, Dewei Fu berkata kalau Long baru saja kembali bertugas selepas melangsungkan perkahwinannya. Ia juga tidak menyangka kalau Long malah jadi idaman banyak wanita selepas berkahwin. Namun, kerana Long malah membuat lumba marathon jadi kacau, maka ia pun terus digantikan oleh polis yang lain.






0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs