Tuesday, 16 May 2017

Filled Under:

Tampal Tuala Wanita di Kereta Kerana Cemburu.

  
Selepas Grumpy Cat si kucing berwajah masam yang menjadi viral di internet, kini muncul lagi viral baru di Instagram. Tidak hanya bermuka masam, pompous Albert juga mempunyai tatapan mata yang yang sangat garang. Perkara inilah yang membuat wajahnya kelihatan seperti jahat dan kejam.


Sebenarnya Li sudah sempat dihalang oleh sahabatnya Chung Chen. "Dia sangat marah dan saya sudah katakan padanya untuk sabar dulu tunggu penjelasan dari De sebelum 'menyerang' keretanya, apalagi kereta itu adalah kereta sewa," kata Chung. "Tapi Li tidak mahu mendengarkan kerana ia sudah yakin kalau De telah curang, jadi saya biarkan saja ia. Setidaknya dengan melakukan itu, ia akan merasa lebih baik," katanya.

Saat kembali pulang, De terkejut melihat kereta sewanya yang sudah dipenuhi tuala wanita. "Saya tanya Li apa yang telah terjadi dan dia malah marah-marah," kata De. De pun menjelaskan kalau ia pergi kerana sedang mengatur pesta kejutan ulang tahun untuk Li. Ia bahkan sudah memesan tempat di sebuah restoran mewah khusus untuk Li.





Rupanya De saat itu sedang pergi ke rumah seorang rakannya di Dancheng Township, wilayah Zhejiang, China Utara untuk merancang kejutan istimewa di hari ulang tahun Li. Bukannya pergi tempat curang atau tarikh dengan wanita idaman lain. "Akhirnya Li pun mau mempercayai saya dan kami telah meluruskan semua salah faham, hanya saja sepertinya tidak ada yang mahu menyewa kereta ini dalam waktu dekat," papar De.




0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs