Friday, 2 June 2017

Filled Under:

Burger Paling Besar di Dunia


 Perkhidmatan McDonald 'Create Your Taste' membuat seorang lelaki bernama Moshe Tamssot  menempah burger dengan saiz yang luar biasa. Moshe (51) yang berasal dari Amerika ini memesan semua item dalam jumlah maksimum.

 Ia menempah 10 helai dari masing-masing 3 jenis keju, 10 keping daging asap dan 10 hidangan setiap acar. Ia juga menambah bawang merah, guacamole serta potongan tortilla ke dalam burger tersebut. Moshe juga menambah pelengkap lain seperti salad, tomato, sayur-sayuran dan macam-macam sos.

 Kerana mesin harga yang rosak, Moshe hanya perlu membayar sekitarUSD 25, yang seharusnya jumlahharga dari jumlah pesanannya itu mencapai USD 890 a. Setelah menerima apa yang telah ia pesan, lantas Moshe menyusun hingga terlihat sangat tinggi.

 Tidak diketahui pasti berapa kalori yang terkandung dalam burger tersebut. Namun yang pasti berat burger itu mencapai 1.7 kilogram ketika ditimbang.


Ini burger yang sangat besar yang boleh kami buat tanpa menjatuhkannya," kata salah seorang pegawai yang mengabadikan foto burger raksasa tersebut. Lisa McComb, wakil dari McDonald menambah, "Pada ujian ini, pelanggan memang dibenarkan untuk menempah burger sesuka mereka. 

Beberapa pelanggan lebih suka menempah dalam saiz besar atau membawanya pulang." Berikut video Moshe Tamssot menempah Burger terbesar itu.
 




0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs