Thursday 15 June 2017

Filled Under:

Restoran Ini Saji Telur Burung Unta



Telur merupakan salah satu makanan yang digemari banyak orang sebagai bahan makanan utama ataupun sebagai bahan pelengkap membuat kuih. Anda boleh memasak telur dengan sesuka hati anda, mahu direbus, digoreng atau dibuat seperti apa pasti rasanya sangat lazat. Namun apakah anda berani makan telur  ini?

WingsEggs, sebuah restoran makan di United Kingdom, menyajikan menu makanan yang unik iaitu telur burung unta. Jika anda gembira dengan makanan yang melampau tidak ada salahnya jika anda cuba makan telur burung unta yang berukuran besar dan berwarna hijau tua ini.

Seperti dikutip Mirror 10 Julai 2015, dilaporkan bahawa untuk menikmati satu butir telur burung unta, anda harus membayar sebanyak £ 110 . Restoran ini akan sangat senang membantu anda dalam menyajikan menu telur burung unta ini.

Jika ada ingin menempah telur burung unta ini, anda perlu membuat dua hari sebelumnya untuk menikmatinya. Restoran yang berada di Fulham, London, United Kingdom ini hanya menjadikan menu kepak ayam dan telur saja.




0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers