Wednesday 28 June 2017

Filled Under:

SeluarDalamWanita Punyai Vibration.


Sebuah seluar dalam dengan sensasi yang boleh memberikan rasa vibration pada penggunanya ini dihadirkan sebagai teknologi yang boleh membantu memudahkan kehidupan manusia dalam bidang teknikal dan juga dalam hubungan asmara bagi pasangan manusia .

Seluar dalam ini menjadi salah satu faktor hubungan asrama guna untuk mendekatkan diri dengan pasangan agar hubungan intimnya semakin harmoni .

Teknologi seluar dalam boleh bergetar ini dilancarkan di Amerika Syarikat .

Pada awalnya , sepasang suami - isteri warganegara Amerika Syarikat ini ingin hubungan asmara dengan suaminya semakin intim . Mereka pun mencipta sebuah seluar dalam yang dilengkapi alat getar dan boleh dikawal dari jauh menggunakan telefon pintar .

Dengan ciptaan yang begitu unik tersebut berjaya ditunjukkan di pameran International Consumer Electronic Show ( CES ) 2014 di Las Vegas dengan bantuan kerjasama dari syarikat alat bantu hubungan intim OhMiBod yang dijalankan oleh pasangan Brian dan Suki Dunham .





Menariknya , seluar dalam dengan sensasi getar ini juga dilengkapi dengan kemudahan bluetooth yang akan terus bersambung terhadap seluar dalam yang dibenamkan dalam program " Bluemotion " .

Tidak hanya itu saja , untuk memudahkan pasangan dalam menggunakannya , mereka hanya melakukan cara mudah iaitu dengan memuat turun aplikasi pengendalinya dari iTunes atau Google Play .

Seperti yang dikutip dari Huffington Post  seorang pencipta seluar dalam pada masa jarak jauh ini mengatakan " Dengan aplikasi tersebut , pasangan boleh menentukan corak , intensiti dan kelajuan getaran . Kami juga menambah ciri memori untuk menyimpan pola kegemaran , " kata Suki Dunham .




0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers