Wednesday, 12 July 2017

Filled Under:

Bra Ini Memang Paling Aneh.

Tidak hanya dikenali sebagai Negara Tirai Bambu, China juga terkenal dengan pelbagai produk-produk yang sangat unik. Seperti yang baru dilancarkan baru-baru ini yakni bra  unik yang khusus diperuntukkan bagi kaum wanita.

Bra ini dibuat secara handmade dan dijangka bakal jadi trend di China saat detik-detik Hari Valentine yang diperingati setiap tanggal 14 Februari . Bra tersebut diketahui merupakan karya dari pereka Guan Qingsong dari  Yunnan.

Bra buatan Guan memang berbeza dari bra lain. Sebabnya, pembuatannya memakan masa selama 3 tahun dan berhiaskan 223 mutiara, batu delima dan turmalin atau  dikenal dengan nama batu akik.





Produk tersebut tenyata sengaja dikhaskan Guan untuk ibunya di hari Valantine nanti. Banyaknya peminat yang berminat, maka kemungkinan besar bra yang satu ini bakal dihasilkan secara besar-besaran untuk para pelanggan di China.

Jika diperhatikan, bra yang didominasi dengan "batu akik" berwarna warni itu tentunya tidak akan berasa selesa apabila dipakai sehari-hari. Namun, jika dijadikan hadiah atau hiasan untuk orang tersayang seolah-olah bukan idea yang buruk.




0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs