Sunday, 2 July 2017

Filled Under:

Ternyata Taylor Swift Seorang Lelaki


Mendengar nama Taylor Swift pasti yang ada dalam benak hati kita adalah seorang wanita cantik dengan suara emas. Tapi ternyata, nama ini juga dimiliki oleh seorang jurugambar lelaki berasal dari  Seattle, Amerika Syarikat.

Taylor tidak mengalami banyak masalah menggunakan nama itu dalam dua puluh tahun awal hidupnya. Tapi semenjak pelantun lagu "Bad Blood" itu popular, masalah mula muncul dalam kehidupan Taylor.



Dikutip dari Dailymail, Taylor pun terpaksa harus menukar alamat e-mel mereka dari taylorswift@gmail.com menjadi alamat baru akibat banyaknya mesej yang salah alamat. Kebanyakan dari mesej tersebut mengandungi dari peminta lagu "Shake It Off" dan juga para stalkernya. Bahkan, sebahagian juga mengungkapkan cinta padanya dan mengucapkan terima kasih kerana berkat penyanyi pop tersebut .




Meskipun mempunyai nama yang sama, Taylor mengakui dirinya tidak mempunyai suara emas seperti penyanyi cantik itu. Dia pun sering diejek oleh para pegawai di restoran tempatnya makan. Di samping ledekan yang sering didapatnya, Taylor justru jadi mengagumi penyanyi 25 tahun itu dan mula jadi fans muzik beliau.




0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs