Monday 4 December 2017

Filled Under:

Selama 40 Tahun Minum Coca Cola .


Mungkin minum sebotol Coca Cola setiap hari saja sudah memberi rasa tidak selesa. Pero Ajtman  minum Coca Cola selama 40 tahun tanpa minum minuman lain.

Pero mula minum Coca Cola untuk menggantikan hobinya mengambil alkohol. Pero yang tinggal di  Karanac, Croatia, itu merasa sudah tidak berminat alkohol kerana merasa minuman berkabonat jauh lebih baik dari wine .

"Ibu saya tidak suka aku minum alkohol ketika aku masih muda kerana dia sangat kuat beragama," ungkap Pero. "Dia membuatku berjanji untuk tidak minum minuman alkohol lagi dan Coca-Cola adalah satu-satunya minuman yang rasanya mirip wine. Jadi aku mula meminumnya."

"Aku minum segelas di pagi hari, sebelum dan sesudah makan tengah hari, makan malam serta saat sebelum tidur," katanya. "Aku tidak pernah minum lain."

Datuk berusia 75 tahun ini sebenarnya sudah diingatkan doktor untuk berhenti demi kesihatannya. Namun ia tidak merasa ada masalah kesihatan.Aku akan meminumnya hingga mati nanti," ucap Pero.







0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers