Sunday 25 February 2018

Filled Under:

Ada Siput Dalam Lutut



Kali ini seorang budak dari Aliso Viejo, California, membuat ibu bapanya terkejut. Kerana ibu mendapati siput yang hidup di lutut melompat keluar dari anaknya.

Sebagai untuk peristiwa-peristiwa aneh yang dialami oleh kanak-kanak berumur 4 tahun bernama Paul Franklin kerana bercuti di pantai. Pada masa itu dia jatuh antara batu-batu dan menyebabkan kecederaan ringan di lutut. Kemudian ibu bapanya segera mengambil Paul pergi ke doktor untuk menyembuhkan luka-luka yang dijangkiti.




Kemudian 3 minggu kemudian luka di lutut menjadi hitam. Jadi akhirnya Rachael memutuskan untuk membersih luka anaknya dengan tujuan untuk membersihkan dan menghilangkan kotoran dan darah di dalamnya. Tetapi apa yang berlaku, terbukti menjadi siput melompat keluar dari luka yang masih hidup.


"Siput yang kelihatan seperti batu,berwarna hitam dan saya mengambilnya dengan tisu," kata Rachel.

"Perkara terakhir yang berputar dan bergerak, ternyata ia adalah slug laut dan saya terus ketawa." kata Rachel

Walau bagaimanapun, bapa Paul, Ken, mengesyaki anaknya jatuh di atas batu yang mengandungi sarang siput . Tanpa diketahui telur siput masuk ke dalam luka di lutut apabila Paul jatuh dan telur siput nerkenaan menetas di dalamnya. Kini siput disimpan di dalam akuarium dan kemudian dinamakan Turbo.









0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers