Saturday 31 March 2018

Filled Under:

Walaupun Dah Tua Tapi Masih Ada Six Pack

 Robert , seorang datuk dari Kentucky , Amerika Syarikat  membuktikan bahawa hidup  tidak pernah ada kata terlambat untuk mula bersenam dan mendapatkan tubuh yang fit . 
Dia mula latihan secara aktif pada usia 56 tahun ketika ia kelebihan berat badan dan tidak mampu berjalan tanpa tongkat . Sekarang, dia punya otot yang luar biasa  dan dalam bentuk yang terbaik dalam hidupnya.

 " Pada usia 56 tahun , aku kelebihan berat badan, benar -benar tidak boleh berjalan, mempunyai kawat gigi dan berjalan pada tongkat . Aku tidak benar- benar gembira dengan hidup saya dan cara hal -hal yang terjadi , "jelas Robert. 

Dia memutuskan untuk mengubah semua ini sehingga ia bertekad untuk ke  gym walaupun semua orang sangat skeptikal terhadap kemampuannya. Lelaki itu sangat bertekad untuk membuktikan semua orang salah dengan cara pergi ke gym secara teratur.

 Berkat kerja kerasnya , Robert kini dalam keadaan sangat baik dan mempunyai otot sangat bagus untuk lelaki seusianya. Dia bahkan mampu melakukan "flag " yang banyak lelaki separuh usianya tidak dapat melakukannya.

                                      Jom saksikan Video menarik ini :









0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers