Monday 26 November 2012

Filled Under:

fuyo!!! mesin pemakan batu(pelik)


Ini sebuah  jentera memakan batu buntar dan meletakkan mereka keluar dalam corak saling untuk membina jalan raya yang akan mengambil jam untuk melakukan secara manual. Mesin Tiger Batu membuka, yang telah digelar "Pencetak Jalan", boleh meletakkan 400 meters jalan setiap hari.

Satu hingga tiga operator manusia berdiri di atas platform Batu Tiger, dan bergerak bata longgar oleh tangan dari corong tuang landai "penolak" slot - bata tidak perlu dimasukkan ke dalam penolak di selesai corak yang dikehendaki. Dari situ, graviti menyebabkan mereka ke slaid bersama-sama, dalam satu lembaran-jalan yang luas, turun ke pasir.
Mesin dikesan bunga adalah berkuasa elektrik, dan mempunyai beberapa bahagian yang bergerak, jadi bunyi dan penyelenggaraan disimpan pada tahap minimum. Ia kekal pada terima kasih kursus untuk sensor terbina dalam, yang mengikuti sekatan. Mesin dengan dua pengendali boleh membuka sekurang-kurangnya 300 meter persegi (3229 kaki persegi) jalan setiap hari, manakala penurap tunggal konvensional pada tangan dan lutut mereka menguruskan antara 75 dan 100.
Batu Tiger boleh didapati dalam empat, lima dan enam meter (13, 16 dan 20-kaki) lebar, dan kos daripada € 60,000 € 80,000 (AS $ 81.485 $ 108,655).


).
road-printer (1)
road-printer (2)
road-printer (3)
road-printer (4)
road-printer (5)
road-printer (6)







0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers