Monday 10 December 2012

Filled Under:

fuyo!! 10 padang golf yang unik didunia


 Bermain golf telah menjadi semakin popular sepanjang dekad yang lalu dan adalah cara yang sempurna untuk berehat , manakala juga membolehkan  menyihatkan tubuh badan. Jika anda ingin menempah percutian sukan, anda akan gembira bahawa padang golf muncul sehingga pada kadar yang stabil dalam cukup banyak setiap negara anda boleh lawati. Walau bagaimanapun jika anda mencari sesuatu yang sedikit lebih unik, terdapat juga beberapa padang golf yang pelik dan unik , .
Di sini saya telah kumpulkan beberapa padang golf yang unik dan pelik  di dunia. Saya berharap anda akan menyukainya.selamat menontot;

The Movable, Floating Green

.Coeur d'Alene Resort Padang Golf di Idaho adalah unik walaupun lubang ke-14. Menurut pemiliknya ia adalah hanya terapung di dunia Movable Island dan kerana lokasinya hanya dihubungi melalui menawan, meromet berdedikasi Bot ulang-alik
Brickyard Crossing Golf Course

Indianapolis Motor Speedway adalah tuan rumah kepada beberapa acara lumba profil tinggi disebabkan ke trek yang terkenal di dunia 2.5 kilometer. Apa yang orang ramai gagal untuk menyedari bagaimanapun, adalah bahawa dalam batasan berkata trek terletak empat lubang Bata Crossing Golf Resort. Terdapat juga bahaya air dalam trek dalam bentuk tasik.
Legend Golf & Safari Resort

Legend Golf Resort, pasti salah satu kursus yang paling indah belum diwujudkan. Anda perlu melompat dalam helikopter untuk sampai tee, yang terletak hampir setengah kilometer di atas hijau, berhampiran hujung Gunung Slip Hang.
Truly International Golf

Di Green Golf Club Zon 9 lubang di Finland, 9 lain di Sweden dan anda mempunyai keupayaan untuk bermain golf di kedua-dua negara pada jam 2 pagi sementara matahari masih bersinar. Jika itu tidak adalah pengalaman bermain golf yang unik, saya tidak tahu apa itu.
Coober Pedy Opal Fields

Coober Pedy, Southern Australia tanpa bilah tunggal rumput. Oleh kerana haba yang disebutkan di atas, majoriti golf berlaku pada waktu malam menggunakan bola bercahaya.
The Longest Round

Kursus 18 lubang hanya terbentang 1.365 km sepanjang pantai Australia Selatan. Secara rasmi ia adalah padang golf terpanjang di dunia dengan jarak purata antara lubang kira-kira 66 km.
Clashing Rocks

.Pereka kursus, Desmond Muirhead, telah diminta untuk merekabentuk 18 lubang yang unik kembali di akhir 1980-an dan manakala semua sudah tentu menarik, tiada keliru ramai orang sebagai lubang ke-7
Himalayan Golf Club

Sekarang gambar potongan lembah besar dari bumi. Dalam pusat lembah aliran sungai yang bersih, hijau kebiruan kira-kira melalui. Sekarang letakkan padang golf yang paling hebat yang pernah anda lihat terukir ke dalam landskap. Anda berada di Kelab Golf di Pokhara, Nepal Himalaya.
Uummannaq, Greenland

Ia adalah rumah kepada Kejohanan Golf Dunia Ais dan menawarkan pemandangan menakjubkan bongkah ais dan pembentukan. Ia banyak seperti golf biasa; kecuali sayur-sayuran dipanggil putih dan bola golf adalah merah. Kursus ini berubah setiap tahun berdasarkan kedudukan fjord dan bongkah ais.
Prison View Golf Course, Angola, Louisiana

Kursus sembilan lubang telah dibina dan dikekalkan oleh banduan, yang tidak dibenarkan untuk bermain di dalamnya. Ia telah direka oleh doktor gigi penjara dan muncul untuk menjadi lebih seperti mana-mana padang golf lain. Sesiapa yang ingin untuk bermain perlu memohon 48 jam lebih awal supaya mereka boleh disaring, dan bermain boleh digantung pada bila-bila masa "kerana keperluan institusi atau mengikut budi bicara Warden."
edited by;http://zamrispoon.blogspot.com/




0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers