Thursday 21 November 2013

Filled Under:

Menarik ! Custume Perkahwinan Yang Pelik Tapi Cool.


 Perkahwinan menjadi momen dimana pasangan ingin mengabdikan  sebagai hal yang hanya dilakukan satu kali seumur hidup. Pasangan yang kelak akan membina hidup baru ini tentu ingin membuat acaranya special.

 Banyak idea yang boleh diaplikasikan untuk majlis perkahwinan. Tidak sedikit pasangan , yang membuatnya unik dan luar biasa agar majlis pernikahan menjadi momen tak dapat dilupakan sepanjang hidup. 

Banyak perkara yang harus dipersiapkan dalam perkahwinan , mungkin idea-idea gila ini tidak ada di banyak fikiran pasangan yang hendak berkahwin. Salah satu contohnya adalah membuat pesta pernikahan mereka menjadi rekod dunia dengan mengenakan pakaian terpanjang menyamai kereta api.

Adapula yang membuatnya menjadi pasangan pengantin ' Shrek' , Snow White , Harry Potter atau dengan tokoh -tokoh dongeng dan super hero lain. Begitulah cara beberapa pasangan , menjadikan hari penting mereka lebih special dengan perayaan yang tidak biasa. Di bawah ini beberapa pasangan lain dengan tema pesta pernikahan yang luar biasa.















0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers