Saturday 14 December 2013

Filled Under:

Menakjubkan - Pentas Panggung Yang Mengagumkan Pelbagai Bentuk - VIDEO.

 Festival Bregenz ( Bregenze Festpiele ) di Austria telah dikenali lama sebagai tempat yang wajib dikunjungi bagi pecinta seni , berkat pertunjukkan " Opera on the Lake " . Pertunjukkan ini menjadi pusat perhatian dunia berkat pentas  panggungnya yang luar biasa .

 Festival Bregenz adalah festival seni tahunan yang rutin diadakan sejak tahun 1946 . Terletak di Tasik Constance , " Seebuhne " adalah panggung dengan kapasiti 6.800 dan telah menjadi tempat bagi persembahan opera paling terkenal di dunia .

 Persembahan opera ini telah memukau pelbagai pengunjung di seluruh dunia , termasuk salah satunya pengarah filem James Bond " Quantum of Solace " , Marc Foster , saat persembahan dengan tema " Tosca " di tahun 2007 digelar . Setiap dua tahun sekali panggung " Seebuhne " di set semula dengan tema yang berbeza dan yang pasti selalu menghadirkan pentas  panggung yang mengagumkan . Berikut ini kamu dapat melihat pelbagai bentuk rancangan panggung terbuka di atas tasik " ​​Opera on the Lake " Festival Bregenz dari tahun ke tahun .


jOM SAKSIKAN VIDEO MENARIK INI :


 
 

















0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers