Tuesday 10 December 2013

Filled Under:

Menarik- Lelaki Ini Melamar Kekasihnya Guna Kasut Yang Unik-VIDEO.


Banyak cara yang boleh dilakukan untuk melamar kekasih mulai dari cara yang sudah biasa sampai caraya yang tidak biasa dan kelihatan sangat unik . Ini dia salah satunya adalah cara yang dilakukan lelaki ini untuk megungkapkan rasa cintanya kekasihnya dengan menggunakan sepasang kasut ia melamar kekasihnya.

 Lelaki bernama Paul punya cara unik untuk melamar kekasihnya dengan cara yang luar biasa . Paul membawa teman wanitanya ke sebuah kedai di di Los Angeles , Amerika Syarikat . Di kedai itulah Paul mendedahkan rasa cinta dan melamar  kekasih hatinya dengan menggunakan kasut . 

Tentunya kasut ini bukan kasut biasa , paul sebelumnya sudah menyiapkan kasut ini terlebih dahulu sebelum ia melamar kekasihnya . Kasut ini menjadi sangat istimewa sebab di belakang sepasang kasut tersebut tertulis " Hazel Chu , Marry Me ? " .  Ketika membaca mesej di belakang kasut itu , kekasihnya terharu dan terkejut sebab Paul tiba tiba memberikan ia sebuah cincin nikah dan menyarungkan ke jari manis kekasihnya .

             Ingin lihat seperti apa kejadiannya lihat videonya dibawah ini :






0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers