Monday 3 December 2012

Filled Under:

fuyo!! Maskara Bakal Jadi Desperate Housewives Versi Nasha Aziz




Sudah lama rasanya tidak melihat lakonan Nasha Aziz dalam drama mahupun filem. Kali terakhir Murai Batu menonton lakonan bersahaja pelakon jelita itu ialah menerusi filem Sepi. Selepas itu tiada lagi.
Tapi kalau drama banyaklah. Memang tak pernah jemu melihat gelagat lakonan Nasha Aziz meskipun adakala ianya agak stereotype.
Terbaru Murai Batu dengar, Pelakon Wanita Terbaik Festival Filem Malaysia 17 itu bakal beraksi dalam drama bersiri bersiri Maskara yang digarap daripada siri popular dari Hollywood, Desperate Housewives.
Meskipun penggambaran drama bersiri ini hanya akan bermula pada 6 Disember ini, tapi Murai Batu dengar Nasha Aziz bukan main excited lagi. Lebih-lebih lagi dia bakal digandingkan dengan tiga pelakon jelita nan hebat.
Nak tahu siapa? Mereka adalah Lisa Surihani, Anzalna dan Andrea Abdullah. Bukan calang-calang cantik dan hebat ya kesemua mereka. Amboi tak sabar sungguh Murai Batu ingin menonton drama bersiri yang khabarnya bakal disiarkan pada April tahun depan ini.
Mana tidaknya, mendengar sinopsis drama ini daripada produksi filem berkenaan turut membuatkan Murai Batu gedik sama. Tambah lagi dengan gandingan tiga lagi pelakon lain yang sama hebat, membuatkan sesiapa saja pasti teruja.
Maskara mengisahkan kehidupan empat datin muda bergetah yang sangat terdesak atau desperate . Terdesak kerana apa, itu Murai Batu kurang pastilah.
Tapi khabarnya, produksi drama berkenaan iaitu Showbiz Productions telah berhempas pulas ingin menjadikan drama itu sebagai realiti dan salah satu usaha mereka dengan menggabungkan 4 pelakon jelita hebat ini.
Khabarnya juga, pihak produksi akan bekerjasa dengan ramai pereka fesyen tempatan bagi menampilkan penampilan yang glamor untuk empat datin terdesak berkenaan sesuai dengan latar belakang kehidupan di kota metropolitan.
Drama bersiri arahan Nizam Zakaria ini bakal disiarkan di RTM 1 bermula April depan.
Murai Batu: Belum berjaya melihat drama mahupun filem tempatan yang benar-benar mempunyai kesan fesyen yang kuat.sumber




0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers