Friday 29 March 2013

Filled Under:

PELIK TISU BERAROMA TEH DIHASILKAN DI JEPUN



Jepun kali ini akan mempunyai tisu tandas yang mempunyai aroma teh kamu mahu tahu seperti apa tisu tandas yang unik dari Jepun ini.

Tisu toilet kadang-kadang dibuat memang tidak mempunyai bau sama sekali kerana tisu tandas ini gunanya untuk kita habis buang air berbeza dengan tisu badan yang biasanya beraroma wangi agar tubuh kita ikut wangi ketika terkena tisu tadi.

Namun sebuah syarikat di Jepun baru baru ini membuat sebuah tisu tandas yang mempunyai aroma teh pastinya unik ya ketika kita masuk tandas dan mengambil tisu kamu akan mecium bau teh di dalam tandas.

Tisu tandas berbau teh ini diberi nama "Flavored Tea Selection" teh tropika yang berasal dari negara wilayah tenggara dan satunya aroma teh camomile Inggeris.

Untuk "Flavored Tea Selection Southern Countries Tea Time" tisunya akan berwarna pink. Sedangkan untuk teh Inggeris warnanya biru muda. Masing-masing produk ini dibuat dari bahan kitar semula dan direka mempunyai tekstur sangat lembut.

Rencanaya produk tisu tandas yang unik ini akan dipasarkan bulan April ini Namun Nisshinbo Paper Products sebagai pembuat belum menentukan berapa harga jual dari tisu unik ini.sumber






0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers