Thursday 21 March 2013

Filled Under:

PELIK !! WANITA DI CHINA MENYUSUI MONYET PELIHARAANYA




Manusia menyusui bayi manusia itu sudah biasa namun jika manusia menyusui bayi monyet kira kira ada tak ?. Seorang wanita di China menyusui semua bayi monyet pliharaanya yang dilatih untuk menjadi lebih pintar dan profesional hal ini ia lakukan kerana dengan cara menyusui monyet peliharanya monyet yang dipelihara jadi lebih mudah dilatih.
 
Seorang wanita asal wilayah Henan, China yang bernama Jiao Xinzhen secara mengejutkan membongkar kaedah suaminya melatih monyet monyet peliharaanya suaminya yang bernama Huang, merupakan salah satu pelatih monyet yang biasa menyalurkan bakat monyet-monyetnya untuk bermain filem, sarkas, teater dan artis jalanan.

Kaedah yang digunakan oleh Huang sedikit aneh yakni mebiarkan monyet monyet peliharaanya menyusu kepada isterinya sendiri.

"Beberapa bayi monyet kadang-kadang datang ke tempat tidur kami di malam hari untuk menghisap payudara saya. Saya merasa mereka seperti anak-anak saya, "," ujar Jiao.

 
Pasangan suami isteri ini bahkan telah melaksanakan salah satu monyet peliharanya sebagai anak sendiri dan menjadi teman bermain untuk kanak-kanak mereka, .

"Ketika saya melihat dia bermain dengan anak saya, saya boleh melihat seberapa dekat kita dengan mereka dan mereka kepada kami dan saya senang anak saya mempunyai teman bermain yang baik," ujar Huang.Sumber




1 comments:

  1. benarlah kata peribahasa melayu...kera di hutan disusukan, anak di rumah mati kelaparan...

    ReplyDelete

Nuffnang Ads

Followers