Wednesday 13 November 2013

Filled Under:

Menarik ! Buah Strawberi Yang Aneh Mirip Alat Kelamin Lelaki.

Seorang wanita saat memetik buah strawberi di kebunnya dikejutkan dengan ditemukan sesuatu seperti alat kelamin lelaki seperti disiarkan Dailymail (10/7).
Carole Collen, 52, mencari tumbuhan genit yang berbentuk menggantung di pada kebun sayurnya pagi semalam. Ibu dua anak dari Dartford, Kent, menunjukkan kepada anggota keluarganya - dan kemudian mengambil fotonya agar rakan-rakannya boleh melihatnya.

Ibu Collen berkata: "Ketika aku melihatnya, aku hanya berfikir" Oh my God "." Ini segera mengingatkan saya pada alat sulit  seorang lelaki dan saya hanya perlu ambil gambarnya. "Pada awalnya, saya fikir itu seekorkumbang yang sedang memakan tanamannya, namun itu semua nyata secara semulajadi.





0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers